پاسخ: شما میتوانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه “پروفایل من” به صفحهای منتقل میشوید که در بخش “اطلاعات کاربر” امکان “ویرایش اطلاعات” وجود دارد.
در انتهای هر ایمیل درج شده ” چنانچه تمایل به دریافت ایمیل از طرف ما ندارید، بر روی لغو اشتراک کلیک کنید ” شما می توانید پس از دریافت اولین ایمیل ، عضویت خبرنامه را لغو کنید.
برای تغییر ایمیل یا اصلاح کد ملی با همان ایمیلی که ثبت نام کردهاید به info@decoremoon.ir ایمیل بزنید.
اگر به ایمیل خود دسترسی ندارید متاسفانه به دلایل حفظ امنیت کاربری، هیچ راهی برای تغییر ایمیل خود به عنوان نام کاربری نخواهید داشت و فقط میتوانید مجدداً با ایمیل جدید خود ثبت نام کنید.
پاسخ: بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، ثبت سفارش در 4 مرحله تکمیل خواهد شد: 1) ورود به دکورمون ، 2) اطلاعات ارسال سفارش، 3) بازبینی سفارش و 4) اطلاعات پرداخت.
در مرحله اطلاعات ارسال سفارش و بخش ” انتخاب آدرس”، شما میتوانید با انتخاب گزینه “افزودن آدرس جدید” آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید. توجه داشته باشید که اگر مبلغ سفارش را اینترنتی پرداخت کنید، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.
پاسخ: کارشناسان بخش تولید محتوای دکورمون تمام تلاش خود را میکنند تا اطلاعات مورد نیاز برای خرید هر کالا در سایت موجود، کافی و روشن باشد. شما راههای مختلفی برای کسب اطلاعات تکمیلی و تخصصی محصولات در دکورمون دارید. میتوانید از ابزارهای ایجاد شده برای این منظور از قبیل مقایسه پهلو به پهلو، مطالعه نقد و بررسی و نقاط و قوت و ضعف محصول، ویدئوهای آموزشی، و جدول اطلاعات فنی کالاها استفاده کنید. همچنین دکورمون نقدها و نظرهای کاربران را با دیدگاه بیطرفانه در سایت نمایش میدهد که مطالعه آنها میتواند در انتخاب کالا به شما کمک کند.
پاسخ: کالاهای دارای قیمت که در سایت دکورمون با وضعیت “موجود” مشخص شده، در انبار دکورمون موجود و قابل سفارش گذاری هستند. بنابراین هنگام ثبت سفارش این کالاها نیازی به استعلام موجودی نیست و سفارش در سریعترین زمان ممکن پردازش و تحویل خواهد شد. البته گاهی برای برخی از کالاها در صورت ثبت سفارشها با تعداد بالا و همزمان، ممکن است موجودی آن کالا به اتمام برسد. در این موارد به سرعت اقدام به تکمیل موجودی کالا میشود ولی در صورت امکان پذیر نبودن، عرضه آن کالاها در سایت به صورت موقت متوقف میشود.
همچنین در طرح تشویقی فروش شگفت انگیز روزانه، تعدادی از محصولات با تخفیفهایی بسیار ویژهتر نسبت به فروشهای ویژه عرضه میشوند که تنها برای چند ساعت امکان سفارش گذاری دارند. در مواردی که به دلیل استقبال کاربران موجودی کالا زودتر از موعد مقرر به پایان برسد، وضعیت کالا به “ناموجود” تغییر میکند و امکان سفارش گذاری وجود نخواهد داشت.
پاسخ: لازم به ذکرست که کشور سازنده روی کیفیت کالا تاثیری ندارد و برند معتبر است که کیفیت کالا را تعیین میکند و تنها به دلیل خط تولید ارزانتر است که بسیاری از کالاها در چین تولید میشوند.
پاسخ: به مشتریان محترم توصیه میشود جهت تسریع در پردازش سفارش، پرداخت خود را به صورت “پرداخت اینترنتی” انجام دهند.
در صورتی که هزینه سفارش از طریق اینترنتی پرداخت شده باشد، تحویلگیرنده سفارش هنگام دریافت کالا، باید مدرک شناسایی معتبر مانند کارتملی همراه داشته باشد.
به مشتریان محترم توصیه میشود در تمامی روش های پرداخت (پرداخت اینترنتی ، پرداخت در محل) ترجیحا پرداخت خود را از شماره کارت درج شده در حساب کاربری انجام دهند.
پاسخ: لطفا در نظر بگیرید هزینه ارسال تمامی کالا ها صرفا در زمان تحویل و بر عهده مشتری محترم است .
هزینه حمل در سایت یک مبلغ تقریبی است .
پاسخ: درصورتی که در فاکتور شما در سایت ، هزینه حمل محاسبه نشده باشد هزینه حمل به صورت پس کرایه و توسط مشتری در زمان دریافت کالا پرداخت خواهد شد .
پاسخ: لطفا دوستان عزیز در نظر بگیرند روند ارسال سفارشات حداقل 3 روز کاری بعد از ثبت سفارش است.
حداقل بازه دریافت سفارشات 7 الی 10 روزکاری بعد از پایان روند ارسال سفارشات هست.
روزهای کاری با کسر پنج شنبه ها ، جمعه ها و تعطیلات رسمی محاسبه می گردد.
پاسخ: به مشتریان محترم توصیه میشود پس از ثبت سفارش به جهت تسریع در عمل ارسال ، فاکتور ارسال شده خود را به شماره واتس اپ 09109761287 ارسال نمایید .
پاسخ: لطفا در نظر بگیرید که تنوع کالای مرسولات ما بیش از یک انبار می باشد لذا ممکن است سفارشات شما از چند انبار ارسال گردد البته که قبل از ارسال هماهنگی های لازم با شما انجام خواهیم داد .
پاسخ: قبل از باز کردن بسته الزامیست که از بسته فیلم و عکس تهیه شود پشتیبانی به هیچ عنوان بدون فیلم و عکس و یا صورت جلسه کتبی نماینده تحویل دهنده کالا صورت نمیپذیرد.
از هر گونه تماس مستقیم با پشتیبان خود داری نمایید لطفا از طریق واتساپ و یا تلگرام پشتیبانی های لازم را بعمل آورید.
پاسخ: مجموعه دکورمون الزامی به ارسال سفارشات با پیک ، پست و یا تیپاکس نیست لذا انتخاب روش ارسال را مجموعه بر عهده دارد.
پاسخ: به دلایل شرایط ارزی قیمت تمامی محصولات می تواند حالت افزایشی و یا کاهشی داشته باشد لذا در صورت تغییر قیمت پس از ثبت سفارش همکاران مالی با شما ارتباط برقرار کرده و به شما قیمت به روز را اعلام خواهند نمود لذا شما در آن مرحله مختار هستید که سفارش خود را تاییدیه نهایی و یا کنسل نمایید .
پاسخ: لطفا دقت فرمایید بعداز تکمیل وجه هیچ گونه کنسلی بنا بر شرایط مالیاتی از سمت خریدار امکان پذیر نیست.
دوستان خوبم لطفا دقت کنین بعد از اتصال به درگاه کارمزد بین بانکی از شما دریافت میگردد
مبلغ اضافه شده کارمزد درگاه اینترنتی میباشد
سپاس از توجه شما
در صورتی که پاسخ سوال خود را در بین سوالات زیر پیدا نکردید از طریق فرم تماس مقابل سوال خود را مطرح کنید. کارشناسان ما بزودی پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود.سعی کنید پرسش خود را واضح اعلام کنید. همچنین میتوانید بصورت تلفنی نیز با کاراشناسان ما تماس گرفته و بصورت تلفنی مشاوره دریافت کنید.
با تشکر از حسن انتخاب شما